تنهای تنهام

تنها ترین تنهام

میخوام با این وبلاگ آدمایی مثل خودمو پیدا کنم

تنهای تنهام

تنها راه ارتباطی با من لبخند

MAnI_TaSLImII@YaHOO.coM

 



نظرات شما عزیزان:

㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت23:13---26 بهمن 1392
فدات بشم اجیه گلم
مرسی ک کمکم کردی
واقعن همون اول اولشم میخاسم بیام ب تو بگم
مرسی عزیز دلم
نمیدونم چ جوری ازت تشکر کنم

چش چش قول میدم اشتی کردم دیه باش قهر نکنم


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت19:14---25 بهمن 1392
سلاممممممممممممم فدای شکل ماهت بشم

اجیه گل نازم عزیز دلم

چی شده چرا ناراحتی گلم؟؟؟

نبینم ناراحتیتو

منم امرو با دوس قهر کردم

ب نظرت برم باش اشتی کنم یا ن

باور کن وقتی قهر کردم

با خودم گفتم برم ب ایدا بگم ببینم اون چی میگه

اجی چیکار کنم؟؟؟
پاسخ: آشتی کن چون این دوست واست یه همدمه ...... بعدا وقتی تنها شی میفهمی دوست یعنی چی


آرمــــــــــان
ساعت12:24---22 بهمن 1392




افسرده شدم



....



امروز کلا حوصله نداشتم ... وب تورو هم دیدم دیگه کلا اعصابم قاطی پاتی شد...
پاسخ: به مرور زمان خوب مـــــــــــیشه ...........


hadi
ساعت1:28---11 بهمن 1392
سلام..
وبتون عالی بود..خیلی خوشحال میشم بهم سربزنید ونظر بدین.....
راستی من رو لینک کنید وبعد بگید با جه اسمی لینکتون کنم..منتظرتون هستم..


فتحی
ساعت14:16---10 بهمن 1392
سلام وبتو همشو خوندم..بهت تبریک میگم..بخاطر اینکه بزرگی

شنیدی میگن خدا اوناییو که بیشتر دوس داره بیشتر امتحان میکنه؟
پاسخ:ممنونم


ميرزاي ايلاني
ساعت11:17---23 دی 1392
ايدا خانم سلام پيشنهاد من اينكه كه با ادم هاي سالم ارتباط بر قرار كني واز اين دنياي تنهاي بپرهيز كه انشاالله باروحيه و سرحال بشي
پاسخ: ممنونم ولی این ماجرا سر دراز دارد


روح الله
ساعت8:43---21 دی 1392
با سلام و عرض ادب واحترام فراوان خدمت دوست عزیزم مطالب جالب و دردناکی نوشته اید انشاالله بتونم در مسایل زندگی راهنمای کوچکی برایتان باشم . اگه وقت کردید بمنم سری بزن و اگه آماده تبادل لینکید در خدمتم یاعلی ع
پاسخ:سلام ممنونم بابته سر زدن به وبلاگم ........................حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 دی 1398برچسب:آدمک , تنهایی , حصار , آرزوی برباد , زندگی من , درد ,چیکارکنم خدا,, ] [ 1:8 ] [ آیدا ] [ ]